lördag 1 november 2008

ONSDAG, TORSDAG,FREDAG,LÖRDAG bara med ELLLLLLLIIINNN!!!<33


fyra dagar och tre nätter med dig elin!!<33 assså du är bääst!!
Jag fattar inte hur jag kunde leva utan dig, för du fyller verkligenupp alla tomma vrår, och jag det känns tt jag kan snacka med dig om allt. verkligen allt.

Du vet saker som jag har vart rädd att säga till andra, men jag är så himla glad att jag har äntligen någon att dela dom med.. någon som känner likadant.<33333


älskar dig!!<33


torsdags:
vi åkte till stockholm och shoppa, och bara tog det lugnt. hahaha, vi skämde ut oss lite där, haha , elin, du vet, vid make-up store. haahah, jag kan förklara till er andra ngn gång! fst det är noginte lika kul om man inte var där,,hahaa , <333 sen sov jag hos elin då.. mysigt! somna typ framför filmen båda två;)<33

fredags:
vi åkte till uppsala och jag blev "sjuk".... sov typ på badhuset och allt, men du fanns brevid mig och hjälpte mig med alvedon. tack!<33 sen blev jag "frisk" igen och vi badade och sen åkte vi hem och du sov hos mig<333

lördag: vakna hos mig åkte till tuna park och kollade runt där lite och tog SÅKLARRT MASSSOR MED KORT XD <33sen kom vi hem runt fem eller nått och så skulle du hem.. :(



HOPPPAS OCH VET ATT VI SES SNART!!!<3333333333

Inga kommentarer: